Сонячні промінчики. Блог вчителя початкових класів Запорізької ЗОШ № 78 Столпер Стелли Леонідівни
Страницы
Українська мова
Математика
Я досліджую світ
Дизайн і технології
Мистецтво
Фізична культура
English
Літературне читання
Страницы
Головна сторінка
Нормативна документація
Методична скарбничка
Проект "Вчимося жити разом"
Ранкові зустрічі
Руханки в НУШ
Інклюзія
Свято щодня
Lego
Формувальне оцінювання
Формувальне оцінювання
Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів? Кілька перевірених методик
(18 січня 2018)
Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні
(2 травня 2018)
Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку
(2 травня 2018)
Фінський досвід освіти. Як і навіщо учні у Фінляндії оцінюють себе
(12 березня 2019)
Як роблять підручники за кордоном. Фінський досвід
(25 квітня 2019)
Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід
(28 жовтня 2019)
Діагностичне, формувальне, підсумкове – які види оцінювання у фінських школах
(7 листопада 2019)
Оцінювання є рівним: 6 принципів оцінювання у фінських школах
(7 листопада 2019)
Найцікавіші прийоми формувального оцінювання
Оцінювання в початковій школі
Сучасні стратегії оцінювання І ОНЛАЙН-КУРС «БЕРИ Й РОБИ»
Ефективні техніки формувального оцінювання при дистанційному навчанні
Прощавай, двійко! Чи варто школі відмовлятися від оцінок
.
Інна Большакова
Шість порад, як допомогти учням вчитися на власних помилках
Формувальне оцінювання, змішане та навчання через дослідження. Розповідає вчителька початкових класів
Як розробити систему оцінювання учнів
Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки
Позитивне оцінювання та самооцінювання – як проводити і навчити цього учнів
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ОЦІНЮВАНЬ В УКРАЇНІ ДО 2030 РОКУ
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар